Da bi vam lahko najbolje pomagali, želimo, da v svoje elektronsko sporočilo vključite naslednje:

1. Ali ste med nakupom naleteli na sporočilo z napako? Če ste, ali je do sporočila z napako prišlo na naši spletni strani ali spletni strani banke?

2. Katera banka je izdala vašo kartico, ki jo želite uporabiti pri nakupu članstva?

3. Ali je z vašo kreditno kartico mogoče plačevati v tujini/na spletu?

4. Prosimo, pomnite, da vsi naši nakupi z vaše kartice odbijejo znesek v enem samem kosu/prenosu. Ali je na vaši kartici bilo dovolj sredstev za prenos?

Če ste predhodno registrirali profil in kupili članstvo Premium z uporabo kreditne ali debetne kartice, potem pomnite, da te kartice ni mogoče uporabiti z drugim profilom. To velja tudi v primeru, če je bil prvi profil izbrisan pred poskusom plačila, saj naš sistem ne shranjuje podatkov o kartici, vendar pa mora ponudnik v svoji podatkovni bazi hraniti podatke o plačilu vsaj pet (5) let.

Storite lahko naslednje:

1. Uporabite svoj stari profil. Na svojem prvem profilu lahko brez težav uporabite enako kartico. Če ste pozabili uporabniško ime in/ali elektronski naslov, lahko stopite v stik z našo podporo, ki ji posredujete zamaskirane podatke svoje kartice (samo prvih 6 in zadnje 4 številke), ki vam bodo pomagali poiskati podatke o profilu.

2. Uporabite drugo kartico.

3. Uporabite enako kartico, vendar plačajte prek GooglePlaya ali iTunesa.