Če imate tehnične težave s stranjo, vam svetujemo, da izbrišete piškotke/shranjene podatke ali poskusite uporabljati drug brskalnik, saj lahko to pogosto reši vaše težave.

Če se težave ponavljajo, bo naša ekipa za podporo in pomoč uporabnikom z veseljem preverila, kaj je narobe. Posredujte jim naslednje informacije in tako zagotovite, da prejmejo vse, kar jim lahko pomaga rešiti vaše težave v najkrajšem možnem času:

  1. vaše uporabniško ime,
  2. napravo, ki jo uporabljate (računalnik, prenosnik, tablični računalnik, pametni telefon), (če uporabljate tablico ali telefon navedite tudi proizvajalca in model)
  3. operacijski sistem, ki ga uporabljate,
  4. brskalnik, ki ga uporabljate,
  5. točen opis težave, ki se pojavlja,
  6. sliko zaslona (screenshot) s sporočili o napaki (error), ki ste jih prejeli

Z našo ekipo za pomoč in podporo uporabnikom lahko stopite v stik tako, da kliknete na »Oddaj zahtevo« na glavni strani in izberete temo »Tehnične težave«.

Naša ekipa za pomoč uporabnikom je na voljo 7 dni na teden in je pripravljena odgovoriti na vsa vaša vprašanja. Upoštevajte, da je hitrost njihovega odziva odvisna od količine prošenj, ki jih prejmejo. Več informacij kot jim posredujete, boljši bo rezultat!